joomla 1.6

szerszen

Bog-tur

Rekreacja

BIKE & POWER DAY Eska Summer City ! Zapraszamy!

Więcej…

Relacja z wycieczki spływ kajakowy na rzece- Ploučnice (Czechy)

Dnia 07 lipca 2019  grupa „BOG –TUR”  postanowiła   tym razem  wybrać się na spływ , który  rozpoczęliśmy  z miejscowości Noviny pod Ralskiem, po krótkim szkoleniu popłynęliśmy z  prądem rzeki Ploučnice w regionie Českolipsko i przepłynęliśmy przez szczelinę Průrva Ploučnici, rozkoszując się po drodze pięknem tego zakątka. Niski poziom wody nie pozwalał na dalsze kontynuowanie  spływu . Po krótkiej przerwie  przejechaliśmy do kolejnego  odcinka rzeki  w   Mimoniu  , z którego po płynęliśmy w  dalszą część trasy .

Relacja z wycieczki na Borową i Wielką Sowę – 20 czerwca 2019

Dnia 20 czerwca  grupa BOG-TUR wybrała się na kolejną wyprawę  na górę Borowa (853,3 m. n. p .m ) , która od 2017 roku posiada piękną wieżę widokową ,  mającą 90 metalowych schodów. Wędrówkę rozpoczęliśmy od czarnego  szklaku , który nas doprowadził do rozwidlenia szlaków, gdzie wybraliśmy szlak żółty, ponieważ czarny szlak zapowiadał prawdziwą drogę przez mękę. Po chwili dotarliśmy do Rozdroża Pod Borową na wysokości 660 m. n.p.m.  Droga przebiegała w pełnej okrasie słońca i pięknych widoków ,im wyżej się wspinaliśmy tym bardziej było widać piękną panoramę  gór. Na szczycie przywitała nas grupka turystów . Pogoda nas rozpieszczała na wieży były piękne widoki oraz panorama na Jedlinę -Zdrój i Wałbrzych, aż  nie chciało się wracać . Po podbiciu książeczek udaliśmy się w drogę powrotną  aby dalej pojechać do miejscowości Rzeczki , w której jest wiele tras narciarskich ale to nie  było naszym celem. Tu  rozpoczęliśmy trasę od parkingu ostro w górę   aby zdobyć tego dnia kolejny szczyt Wielką Sowę . Po drodze są trzy schroniska ale te ,w którym się zatrzymaliśmy było  położone w przepięknej scenerii panoramy pasm górskich ,widoki zapierały dech w piersiach.

Więcej…

Relacja z wycieczki Sekcji BOG-TUR na wschód słońca na ,,Śnieżkę ‘’- 15 czerwiec 2019

Dnia 15 czerwca grupa  śmiałków wybrała się swoimi samochodami  na nocny rajd na ,,Śnieżkę ‘’aby 16 czerwca  wczesnym rankiem przywitać wschód słońca na kapryśnej naszej Królewnie ,,Śnieżce’’. Po przyjeździe do Karpacza  grupa 15  osób ruszyła szlakiem  na Śnieżkę . Droga przebiegała spokojnie ,im się wyżej wspinaliśmy tym bardziej było widać piekną panoramę Karpacza nocą.

Gminny Dzień Dziecka

1 czerwca na stadionie przy ul. Sportowej 8 w Bogatyni odbył się Gminny Dzień Dziecka, którego organizatorem był Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bogatyni. Do dyspozycji dzieci w godz. 11:00-14:00 nieodpłatnie, było wesołe miasteczko, które przyjechało specjalnie na tę okazje. Animatorka Gabara zapewniła wiele dodatkowych atrakcji takich jak bańki, gry i zabawy zręcznościowe. Cała imprezę poprowadził Marcin Woroniecki, który co pół godziny organizował konkursy z nagrodami ufundowanymi przez Radnego Rady Miejskiej Pana Piotra Kaweckiego.  Jak na dzień dziecka przystało, nie mogło zabraknąć malowania twarzy, na specjalne życzenie naszych gości Bogatyński Ośrodek Kultury wykonywał malowidła na ich buźkach.