joomla 1.6

szerszen

Bog-tur

Designed by Joomla! Slider

BOG-TUR wędruje po dawnych posiadłościach Schaffgotschów

W dniu 30 sierpnia o 8.00 wyjechaliśmy z Bogatyni do Mirska. Miejscowy ratusz to obecnie siedziba wszystkich urzędów miejskich. Zbudowany w 1559 roku na podstawie czworoboku, charakteryzuje się wysokimi piwnicami a wejście znajduje się na wysokości pierwszego piętra.Po zwiedzeniu rynku i uliczek przyległych tzw. ulicówek przeszliśmy pod ruiny kościoła ewangelickiego z XVIIw.i dalej pod kościół rzymsko-katolicki Zwiastowania NMP. Tu czekała na nas niespodzianka w postaci miejscowego Proboszcza Parafii doktora Zbigniewa Radziwołka.

Więcej…

WYCIECZKA ROWEROWA BOGATYNIA-MYSLIVINY

Tradycyjnie już od kilkunastu lat w ostatni weekend sierpnia grupa rowerzystów z Sekcji Turystyki Rekreacyjnej „BOG -TUR” wybrała się na wycieczkę rowerową do miejscowości Mysleviny znajdującej się u naszych południowych sąsiadów. Na starcie o godz. 9:00 przed UMiG zgłosiło się 15 miłośników wycieczek rowerowych w szerokim przedziale wiekowym. Pogoda z rana zapowiadała się dobrze, co prawda było mglisto, a słupek rtęci nie przekraczał 17oC, ale warunki jak na jazdę rowerem dobre, w związku z czym humor nas nie opuszczał. Nim się obejrzeliśmy, minęliśmy z prawej strony zalaną kopalnię Olbersdorf See, a następnie jadąc w kierunku kurortu Jonsdorf - kompleks basenowy w Olbersdorfie.

Wycieczka rowerowa Myslivny (Czechy) rzeźbienie w drewnie, 30-08-2014, zapraszamy!