joomla 1.6

szerszen

Bog-tur

Designed by Joomla! Slider

Wycieczka rowerowa do dawnej kopalni granitu w Konighain,18-08-2018,zapraszamy!

Więcej…

Relacja z wycieczki do Zakopanego 27-07-2018 do 03-08-2018

W dniu  27 lipca grupa 24  członków Bog-Tur  wybrała się  na wycieczkę do Zakopanego  własnym transportem. Po zakwaterowaniu  i spotkaniu organizacyjnym  w późnych godzinach wieczornych  mieliśmy  możliwość obserwować  zaćmienie księżyca. Następny dzień przywitał nas pięknym słońcem. Wyprawę rozpoczęliśmy od przejazdu  w Pieniny aby zdobyć najwyższy szczyt Małych Pienin – Wysoką (1050m). Pogoda cały czas nam dopisywała .Po drodze mijaliśmy  Kamienne Księgi, zwane także Biblioteką – efektowne skałki znajdujące się na końcu Wąwozu Homole, które, jak mówią łemkowskie wierzenia.Po dużym wysiłku i osiągnięciu celu wróciliśmy do Schroniska w Zakopanem . W  niedzielę  wczesnym rankiem pojechaliśmy w  dolinę  Kościeliską , która  zachwycała nasz swoimi pięknymi widokami , można było przejść przez kilka urokliwych jaskiń , część grupy poszła do jaskini Mroźnej, a druga część do jaskini  Mylnej. Na końcu przeszyliśmy do schroniska gdzie zjedliśmy wspaniałą ciepłą szarlotkę .

Nowa deklaracja w PATOMSWIM

Do pobrania nowa deklaracja do PATOMSWIM:

1. Deklaracja

Wycieczka rowerowa do Großschȍnau, start 11-08-2018, zapraszamy!